POSEBNE TEHNIKE
Savremene muzike za trubu čini široka upotreba proširene tehnike trube.
Flater tonguing: trubača kotrlja na vrh jezika da proizvede "režanje poput 'ton. To se postiže kao da su jedan valjanje je R u španskom jeziku. Ova tehnika je široko zaposlen kompozitora kao što su Berio i Stockhausen.
Režanja: Istovremeno brujanje dok igrate napomenu stvara dva seta vibracije koje ometaju jedni druge i stvoriti karakteristika 'reži' zvuk. Mnogi jazz igrači koriste tehniku-koja se razlikuje od flater-tonguing, gdje je jezik modificira zvuk.
Double tonguing: Igrač TAMPE koristeći slogove TA-ka ta-ta-ka ka
Triple tonguing: Isto kao i dvostruki tonguing, ali uz slogove ta-ta-ta-ta ka-ka ta-ta-ta-ka ili ka-ta TA-KA-TA.
Doodle jezik: trubača jezici, kao da kaže riječ doodle. Ovo je vrlo slabo tonguing slične u zvuk ventila Tremolo.
GLISSANDO: Trubači povucite između nota pritiskanjem ventila na pola puta i mijenja napetost usne. Moderni repertoar čini opsežna korištenje ove tehnike.
Vibrato: Često se regulisano u suvremenom repertoaru kroz specifične zapis. Kompozitori može pozvati za sve, od brzo, sporo ili ne vibrato sa stvarnim ritmičke obrasce igrao sa vibrato.
Pedale ton: kompozitori napisana za dvije i pol oktave ispod niske F♯, koji se nalazi na dnu standardnom rasponu. Ekstremni niska pedale se proizvode proklizavanja donje usne iz pisak. Claude Gordon dodijeljen pedale u sklopu svoje trube praksi rutine, koje su bile sistematski proširenje na lekcije s Herbert L. Clarke. Tehnika je pioniri su Bohumir Kryl.
Mikrotonovima: kompozitora kao što su Scelsi i Stockhausen su napravili široku upotrebu sposobnosti trube da igra microtonally. Neki instrumenti sadrže i četvrti ventil koji pruža četvrt-ton korak između svake note.
Mute pojas: Karlheinz Stockhausen prvi uveo upotrebu nem pojasa, nosi oko struka igrača, kako bi se omogućilo brzim promjenama mute tijekom komada. Pojas dozvoljava izvođača kako bi brže i tiše mute promjene, kao i omogućavanje izvođača za kretanje po pozornici.
Valve Tremolo: Mnogi napomene na trubi može se igrao u nekoliko različitih kombinacija ventila. Do naizmenično između kombinacija ventila na istoj napomenu, a Tremolo efekt može biti kreirana. Berio čini duže upotrebe ove tehnike u svom Sequenza X.
Buku: Do šišteći, klikom, ili disanje kroz instrument, trube možete izvršiti na odjekuju na način koji ne zvuči uopće kao truba. Šumovi mogu zahtijevati pojačanja.
Priprema: kompozitori pozvao trubači da igraju pod vodom, ili sa određenim slajdova uklonjena. To je sve uobičajeno za kompozitore specificirati sve vrste pripreme za trubu. Extreme pripreme uključiti alternativne konstrukcije, kao što su dvostruki zvona i ekstra ventila.
Singing: kompozitora kao što je Robert Erickson i Mark Anthony-Turnage pozvali su na trubači da peva u toku komad, često dok je igrao. Moguće je da se stvori multiphonic efekat pjevanje i igranje različitih nota istovremeno.
Split ton: Sabor može proizvesti više od jednog tona istovremeno vibrira dvije usne na različitim brzinama. Interval proizvela je obično za oktavu ili peti.
Lip Trill ili Shake: Do brzo različite napetosti usne, ali ne mijenja se u depresiji ventila, teren varira brzo između susjednih harmonika. Ove se obično radi, i da su jednostavniji da izvrši, u gornjem registru.